INFOHUB

Η Amazon μηνύει τους διαχειριστές 10.000+ ομάδων στο Facebook για σκευωρία ψεύτικων reviews

admin on July 22, 2022

Οι ομάδες μοίραζαν χρήματα ή δωρεάν προϊόντα ως αντάλλαγμα για ψεύτικες κριτικές, λέει η Amazon.

(Credit: Amazon)

Η Amazon μήνυσε αυτή την εβδομάδα τους διαχειριστές περισσότερων από 10.000 ομάδων στο Facebook, οι οποίοι φέρονται να στρατολογούν άτομα για να γράφουν ψεύτικες κριτικές με αντάλλαγμα χρήματα ή δωρεάν προϊόντα.

Αυτές οι ομάδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με την Amazon, πληρώνουν ανθρώπους για να δημοσιεύουν “παραπλανητικά” σχόλια στο διαδίκτυο σε καταστήματα Amazon στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ιαπωνία – μια τακτική που απαγορεύεται από τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ομάδες του Facebook όπως η “Amazon Product Review”, η οποία είχε περισσότερα από 43.000 μέλη πριν η Meta την αφαιρέσει νωρίτερα φέτος, φέρονται να ζητούν ψευδείς κριτικές για τα πάντα, από στερεοφωνικά αυτοκινήτου μέχρι τρίποδα φωτογραφικών μηχανών, και να αποφεύγουν τον εντοπισμό αλλάζοντας γράμματα σε φράσεις που μπορούν να αναζητηθούν.

Η Amazon σκοπεύει να αξιοποιήσει τη διαδικασία ανακάλυψης της αγωγής για να “εντοπίσει τους επιτήδειους και να αφαιρέσει τις ψεύτικες κριτικές που έχουν ανατεθεί από αυτούς τους απατεώνες και δεν έχουν ήδη εντοπιστεί από την προηγμένη τεχνολογία της Amazon, τους ειδικούς ερευνητές και τη συνεχή παρακολούθηση”.

Από το 2020, η Amazon έχει αναφέρει περισσότερες από 10.000 ψεύτικες ομάδες κριτικών στη μητρική εταιρεία Meta του Facebook, από τις οποίες τουλάχιστον οι μισές έχουν καταργηθεί λόγω παραβίασης της πολιτικής.

“Οι ομάδες μας σταματάνε εκατομμύρια ύποπτες κριτικές πριν τις δουν οι πελάτες και αυτή η αγωγή προχωράει ένα βήμα παραπέρα για να αποκαλύψει τους δράστες που δρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”, δήλωσε ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος του τμήματος Selling Partner Services της Amazon. “Η προληπτική νομική δράση με στόχο τους κακοποιούς είναι ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους προστατεύουμε τους πελάτες μας, κρατώντας τους κακοποιούς υπόλογους”.

Επίσης φέτος, η Amazon μήνυσε τους “μεσίτες” ψεύτικων κριτικών AppSally, Rebatest και Extreme Rebate σε μια προσπάθεια να κλείσει τις επιχειρήσεις, να αποθαρρύνει τις παραπλανητικές κριτικές προϊόντων και να αφαιρέσει τις υπάρχουσες ψευδείς αναρτήσεις. Το Amazon ενθαρρύνει όσους υποψιάζονται ότι μια κριτική είναι ψεύτικη να χρησιμοποιούν τον σύνδεσμο “Αναφορά κατάχρησης” στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Από Αλέξανδρος Γκουγκουλάκος

Πηγή: gr.pcmag.com

totop